A Magyarországi Német Színház gyakornokot keres

Forrás: LdU
Szeretne rendszeresen hírekről, cikkekről értesülni?
Lájkolja Ön is a –> Zentrum Facebook oldalát

Álláshirdetés:
A Magyarországi Német Színház
2019. szeptember 1-től december 31-ig tartó projektjére
felvételt hirdet a következő munkakörbe:

marketing és PR gyakornok

Az állás a Nemzetközi Kapcsolatok Intézete (ifa) kultúr-asszisztensi programjának keretében kerül meghirdetésre, Németország Külügyminisztériumának pénzügyi támogatásával.

DBU_Logo_neu

A színházról röviden
Az ország egyetlen professzionális német nyelvű kőszínháza, melynek fenntartója a Magyarországi Németek Országos Önkormányzata. Igazi multikulturális csapattal rendelkező, szekszárdi székhelyű repertoárszínház, mely klasszikus és kortárs darabokat játszik német nyelven fiatal és felnőtt közönségnek egyaránt; rendszeresen tájol Magyarországon és a határokon túl.


A projekt bemutatása
A projekt alapvető célkitűzése a színház marketing és PR tevékenységeinek területén a tradicionális marketingeszközökről az on-line módszerekre való átállás lehetővé tétele annak érdekében, hogy a színház:

  • optimalizálni tudja a közönség felé irányuló információ-áramlást
  • mérhető és aktuális információkat nyerjen a közönségről és a fogyasztói elégedettségről
  • tovább bővítse közönségbázisát
  • erősítse a színház jelenlétét a közönség tudatában

A gyakornok feladatainak részletes leírása

A Magyarországi Német Színháznak a projekt határozott időtartamára plusz személyzetre van szüksége. A gyakornok a tudását és idejét teljes mértékben a projektnek, azon belül pedig a következő feladatoknak szenteli:

  • a multimédiás tartalmak újragondolása, szerkesztése és kivitelezése
  • a közösségi média csatornáinak további kiépítése és kezelése (Facebook, Instagram, YouTube), az igazgatósággal egyeztetve működtetési terv elkészítése
  • a célcsoportoknak megfelelő tartalmak előkészítése a közösségi médiák és a most induló blog számára
  • a most induló hírlevél tartalmi és formai szerkesztése
  • browser-marketing és optimalizálás; a felhasználói aktivitás vizsgálata, kiértékelése, módosítási javaslatok összeállítása
  • célcsoport-menedzsment, fogyasztói analízis online és hagyományos eszközökkel
  • levelező-csoportok és kontakt-listák létrehozása a célcsoportoknak megfelelően
  • egy jövőbeni webshop tervének megalkotása
  • az online jegyértékesítésre való átállás lehetőségeinek feltérképezése, javaslattétel
  • a színházépület külső felületei és belső terei megjelenésének dizájnja (fotók, poszterek)

A projekt folyamatának leírása
A gyakornoknak lehetősége nyílik megismerni a szervezetet. A projekt ideje alatt 3 új produkció kerül bemutatásra és 4 másik marad repertoáron. A gyakornok a tevékenységeit az aktuális műsortervhez és az éppen készülő produkcióhoz illeszkedve végzi, melyeket az igazgató heti megbeszélések keretében értékel és rangsorol. Az új marketing ötletek és folyamatok a készülő új produkciókon kerülnek tesztelésre. A bevált új módszerek folyamatosan kerülnek át a szervezet alapfeladatai közé.

Elvárások

  • egyetemi / főiskolai tanulmányok marketing kommunikáció területen, online marketing specializációval
  • informatikai beállítottság / számítógépes alkalmazások gyakorlati ismerete
  • erős affinitás a média és kommunikációs technológiák iránt
  • fogyasztóorientáltság
  • önálló és strukturált munkavégzés
  • csapatban gondolkodás; saját területét, szaktudását sikeresen alkalmazza csapatban
  • kreativitás
  • folyékonyan beszél és ír németül és magyarul
  • angoltudás előnyt jelent

Az ösztöndíj-program által kínált előnyök

  • marketing és PR területen szerzett gyakorlati tapasztalat egy államilag támogatott kőszínházban
  • munkatapasztalat egy kétnyelvű intézményben (német-magyar)
  • sokoldalú munkaterületen végzett munka egy családias, multikulturális színházi csapatban
  • folyamatos visszajelzés, állandó kontaktszemély az intézményen belül
  • személyes kapcsolatok kialakítása a német kisebbség különböző intézményeivel Magyarországon belül és kívül
  • kiértékelő beszélgetés a projektzárást követően
  • sikeresen értékelt projektzárás esetén lehetőség a továbbalkalmazásra
  • ösztöndíj + számítógép a projekt ideje alatt
  • szakmai továbbképzés az ifa kultúrasszisztensi programjának keretében

Pályázatának tartalma

  • fényképes önéletrajz
  • motivációs levél
  • bizonyítványok másolata
  • hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatai a pályázati eljárással összefüggésben kezelhetőek, illetve azokat a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik.

A jelentkezéseket 2019. július 17-ig várják a lotz@dbu.hu e-mail címre.
További információ: +36-30-412-9094.

Deutschválts nyelvet

Címkék:

Kapcsolódó cikkek:

© 2004 - 2019 • Magyarországi Német Kulturális és Információs Központ, Minden jog fenntartva!
logo