Szeretne rendszeresen hírekről, cikkekről értesülni?
Lájkolja Ön is a –> Zentrum Facebook oldalát
Álláshirdetés:
A Magyarországi Német Színház
2019. szeptember 1-től december 31-ig tartó projektjére
felvételt hirdet a következő munkakörbe:
marketing és PR gyakornok
Az állás a Nemzetközi Kapcsolatok Intézete (ifa) kultúr-asszisztensi programjának keretében kerül meghirdetésre, Németország Külügyminisztériumának pénzügyi támogatásával.
A színházról röviden
Az ország egyetlen professzionális német nyelvű kőszínháza, melynek fenntartója a Magyarországi Németek Országos Önkormányzata. Igazi multikulturális csapattal rendelkező, szekszárdi székhelyű repertoárszínház, mely klasszikus és kortárs darabokat játszik német nyelven fiatal és felnőtt közönségnek egyaránt; rendszeresen tájol Magyarországon és a határokon túl.
A projekt bemutatása
A projekt alapvető célkitűzése a színház marketing és PR tevékenységeinek területén a tradicionális marketingeszközökről az on-line módszerekre való átállás lehetővé tétele annak érdekében, hogy a színház:
- optimalizálni tudja a közönség felé irányuló információ-áramlást
- mérhető és aktuális információkat nyerjen a közönségről és a fogyasztói elégedettségről
- tovább bővítse közönségbázisát
- erősítse a színház jelenlétét a közönség tudatában
A gyakornok feladatainak részletes leírása
A Magyarországi Német Színháznak a projekt határozott időtartamára plusz személyzetre van szüksége. A gyakornok a tudását és idejét teljes mértékben a projektnek, azon belül pedig a következő feladatoknak szenteli:
- a multimédiás tartalmak újragondolása, szerkesztése és kivitelezése
- a közösségi média csatornáinak további kiépítése és kezelése (Facebook, Instagram, YouTube), az igazgatósággal egyeztetve működtetési terv elkészítése
- a célcsoportoknak megfelelő tartalmak előkészítése a közösségi médiák és a most induló blog számára
- a most induló hírlevél tartalmi és formai szerkesztése
- browser-marketing és optimalizálás; a felhasználói aktivitás vizsgálata, kiértékelése, módosítási javaslatok összeállítása
- célcsoport-menedzsment, fogyasztói analízis online és hagyományos eszközökkel
- levelező-csoportok és kontakt-listák létrehozása a célcsoportoknak megfelelően
- egy jövőbeni webshop tervének megalkotása
- az online jegyértékesítésre való átállás lehetőségeinek feltérképezése, javaslattétel
- a színházépület külső felületei és belső terei megjelenésének dizájnja (fotók, poszterek)
A projekt folyamatának leírása
A gyakornoknak lehetősége nyílik megismerni a szervezetet. A projekt ideje alatt 3 új produkció kerül bemutatásra és 4 másik marad repertoáron. A gyakornok a tevékenységeit az aktuális műsortervhez és az éppen készülő produkcióhoz illeszkedve végzi, melyeket az igazgató heti megbeszélések keretében értékel és rangsorol. Az új marketing ötletek és folyamatok a készülő új produkciókon kerülnek tesztelésre. A bevált új módszerek folyamatosan kerülnek át a szervezet alapfeladatai közé.
Elvárások
- egyetemi / főiskolai tanulmányok marketing kommunikáció területen, online marketing specializációval
- informatikai beállítottság / számítógépes alkalmazások gyakorlati ismerete
- erős affinitás a média és kommunikációs technológiák iránt
- fogyasztóorientáltság
- önálló és strukturált munkavégzés
- csapatban gondolkodás; saját területét, szaktudását sikeresen alkalmazza csapatban
- kreativitás
- folyékonyan beszél és ír németül és magyarul
- angoltudás előnyt jelent
Az ösztöndíj-program által kínált előnyök
- marketing és PR területen szerzett gyakorlati tapasztalat egy államilag támogatott kőszínházban
- munkatapasztalat egy kétnyelvű intézményben (német-magyar)
- sokoldalú munkaterületen végzett munka egy családias, multikulturális színházi csapatban
- folyamatos visszajelzés, állandó kontaktszemély az intézményen belül
- személyes kapcsolatok kialakítása a német kisebbség különböző intézményeivel Magyarországon belül és kívül
- kiértékelő beszélgetés a projektzárást követően
- sikeresen értékelt projektzárás esetén lehetőség a továbbalkalmazásra
- ösztöndíj + számítógép a projekt ideje alatt
- szakmai továbbképzés az ifa kultúrasszisztensi programjának keretében
Pályázatának tartalma
- fényképes önéletrajz
- motivációs levél
- bizonyítványok másolata
- hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatai a pályázati eljárással összefüggésben kezelhetőek, illetve azokat a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik.
A jelentkezéseket 2019. július 17-ig várják a lotz@dbu.hu e-mail címre.
További információ: +36-30-412-9094.